Dit zijn de meest gestelde vragen
Om het je makkelijk te maken, hebben we hier de antwoorden op de meest gestelde vragen uiteengezet. Maar omdat alles maatwerk is, kan je specifieke vragen hebben. Stel ze dan via chat of stuur een berichtje.
Ons café is gesitueerd aan de Jan van Lieshoutstraat 24K, middenin het centrum van Eindhoven. Op deze pagina zie je de exacte locatie op de kaart. Als je een routebeschrijving wilt vanaf jouw locatie, dan hoef je slechts links bovenin op de kaart op 'Routebeschrijving' te klikken. Zo weet je ons altijd te vinden.
Als je bij ons op bezoek komt aan de Jan van Lieshoutstraat, parkeer je het best bij:
Dichtstbijzijnde bewaakte parkeerplaats:
Parkeergarage Heuvel (Ter Hagestraat 6-A, 5611EG Eindhoven)
Betaald parkeren met pin, creditcard, belparkeren of contant geld:
€ 0,50 per 12 minuten, maximaal dagtarief € 14.
Dichtstbijzijnde 'goedkope' parkeerplaats:
Terrein Raiffeisenstraat
Betaald parkeren met pin, stadspasparkeren of belparkeren (geen contant geld): € 2,60 voor het eerste uur, daarna € 2,40 per uur / maximaal € 8,50 per dag.
Er is een verschil tussen bedrijven en particulieren. Bedrijven dienen de factuur binnen de wettelijke termijn van 30 dagen te voldoen, zoals ook in onze Algemene Voorwaarden is omschreven. Particulieren dienen de factuur binnen 14 dagen te voldoen. De factuur wordt altijd vijftien dagen van tevoren verstuurd. Wanneer je specifieke afspraken wilt maken die hiervan afwijken, dan kan je altijd even contact met ons opnemen.
Volgens onze Algemene Voorwaarden moet de factuur altijd vooraf, uiterlijk op de dag voorafgaand aan het uitje, voldaan worden, of binnen twee weken na het uitje voor bedrijven. Wij doen dit om twee redenen. Enerzijds omdat wij vooraf zelf veel kosten moeten maken, en wij een gezonde bedrijfsvoering willen kunnen garanderen. Dat is de belangrijkste reden. Anderzijds willen we de controle kunnen behouden in een situatie waarbij er een afname in deelnemers plaatsvindt. De factuur wordt opgemaakt op basis van het aantal afgesproken deelnemers. Neemt dit aantal af, dan willen wij zelf kunnen bepalen in hoeverre wij de Algemene Voorwaarden toepassen, of dat wij in bepaalde vorm coulance toepassen. Mochten wij coulance willen toepassen, omdat de situatie daarom vraagt, dan is onze voorwaarde echter wel dat de factuur eerst voldaan wordt, voordat wij daartoe overgaan. Voor particulieren betekent dit dat wij na afloop direct kunnen overleggen wat onze oplossing is; voor bedrijven bespreken we dit achteraf wanneer de factuur is voldaan. Op die manier kunnen we in goed overleg bekijken wat realistisch is, want dit verschilt natuurlijk per uitje. Let wel, de Algemene Voorwaarden blijven altijd leidend. Coulance is helaas geen recht.
Ook dit is geregeld via onze Algemene Voorwaarden en die zijn altijd leidend. We proberen waar mogelijk echter altijd met je mee te denken. Je kunt daarom tot slechts 15 dagen van tevoren het deelnemersaantal doorgeven. Op dat moment versturen wij de factuur. Afmeldingen die daarna nog binnenkomen, kunnen wij helaas niet meer crediteren. Dit is voor ons administratief erg veel werk, en wij moeten natuurlijk ergens een grens trekken. Zouden wij elke wijziging die ons op korte termijn nog wordt doorgegeven administratief moeten verwerken, dan zou de prijs per uitje door personeelskosten automatisch ook hoger worden, en dat is voor niemand leuk. Bovendien zijn de kosten die wij maken gebaseerd op het aantal dat je hebt doorgegeven. Aanmeldingen na deze termijn zijn in overleg altijd mogelijk. Dit kan echter per activiteit verschillen.
Jazeker. Wij hebben een mobiel pinapparaat dat (contactloze) betalingen van pinpassen en ook creditcards accepteert. Deze is in de regel bedoeld voor het afrekenen van consumpties (drank op rekening of losse extra drankjes). Let op: wil je de factuur voor het uitje zelf per pin of creditcard betalen? Dan komt er een toeslag bij van 2,75%.
Wij hanteren twee soorten korting: de voordeelarrangementen en staffelprijzen.
Voordeelarrangementen zijn gunstig geprijsd en ideaal als jullie de hele dag volledig door ons willen laten verzorgen. Je kunt standaard kiezen uit vier arrangementen, maar ook andere combinaties zijn mogelijk. Wanneer je twee activiteiten en een buffet kiest in de offerte-calculator, dan zullen wij je nadat je de standaardofferte hebt ontvangen, een op maat gemaakte offerte sturen met daarin de korting voor het voordeelarrangement verwerkt.
De tweede korting die wij hanteren zitten verwerkt in de staffelprijzen. Simpel gezegd: hoe groter de groep, hoe meer korting. Je kunt de verschillende prijzen per activiteit zien op de betreffende activiteitenpagina's.
Onze locatie is altijd en voor elke groep beschikbaar, tenzij onze planning dat niet toelaat. Wij reserveren onze ruimte namelijk altijd maar voor één groep, en wij ontvangen vaak meerdere groepen op één dag. Maar... Wij werken ook samen met enkele hartstikke leuke horecazaken, waar we vaak ook terecht kunnen in een privé-ruimte. Dus... Staat je datum vast, en laat onze planning het niet toe dat jullie op onze locatie terecht kunnen? Dan wijken we gewoon uit naar een andere leuke plek.
Wij werken met meerdere locaties samen, welke allemaal middenin het centrum van Eindhoven te vinden zijn. Het is altijd afhankelijk van de samenstelling van jullie groep en jullie uitje, wat de beste locatie is. Wij werken onder andere samen met eetcafé Dommel 18, eetcafé At the Movies, café 't Lempke, eetcafé Barney's en eetcafé Loods 61. Wij bekijken altijd per groep wat het beste aansluit en baseren daarop onze keuze. Natuurlijk heb je daar zelf altijd het laatste woord over, dus als je niet tevreden bent met onze keuze, laat het ons dan weten. Zoals je ziet kunnen we veel kanten op, en is er altijd wel een geschikte oplossing.
Heb je een buitenactiviteit geboekt, maar wordt het slecht weer? Je kunt ons tot 48 uur van tevoren bellen om hierover afspraken te maken. Onder slecht weer verstaan wij dat de activiteit te lijden heeft onder het weer. Een paar druppels regen valt daar dus niet onder. Wanneer er erg slecht weer is voorspeld, dan overleggen we over de mogelijkheden. De buitenactiviteit in aangepaste vorm doen is een reële optie. Een binnenactiviteit is altijd een optie, wanneer onze locatie of één van onze uitwijkmogelijkheden beschikbaar is. Annuleren is slechts onder uitzonderlijke omstandigheden toepasbaar.
Ja. Je bepaalt zelf hoe laat je met de activiteiten begint, of bijvoorbeeld op welk moment het buffet geopend wordt. Laat ons weten hoe je jullie planning voor ogen hebt, en wij zullen je adviseren waarvoor je het best kunt kiezen. Houd wel altijd rekening met de tijdsduur van een activiteit. Deze kunnen we vrijwel altijd voor je aanpassen, maar laat het ons dan wel even van tevoren weten.
Ja, wij kunnen aan (theoretisch) alle wensen voldoen. Onze buffetten worden namelijk geleverd door Slagerij Beerens aan de Kruisstraat, en doordat wij slechts een telefoontje van hen verwijderd zijn, kunnen wij altijd zorgen dat er met alle wensen rekening gehouden wordt. Alles wordt vers bereid en dus kunnen we ook last-minute wensen vaak nog doorgeven. Voor halal vlees moet je wel op tijd zijn, omdat dit speciaal wordt ingekocht. Voor het Indonesische buffet, wat van Satébar by Indonesia komt, geldt hetzelfde.
Behoudens onze steeg of toegang voor de steeg, hebben wij helaas geen aparte buitenruimte.
Wij zitten op een etage. Het is weliswaar de eerste etage, maar wij hebben helaas geen lift. Ook is ons toilet alleen via een (drietredig) trappetje bereikbaar. Wanneer je groep één of meer minder validen telt, dan kan je het best even telefonisch contact met ons opnemen. Wanneer onze locatie daarvoor niet geschikt is zullen we ons uiterste best doen een leuke locatie te vinden waar we jullie uitje alsnog kunnen laten plaatsvinden, inclusief toegang voor minder validen.
Sterker nog, voor onze bedrijfsuitjes zit dit standaard in de prijs begrepen. Hiervoor geldt wel: hoe groter de groep, hoe meer er mogelijk is. Wij vragen je bij quizzen, maar eventueel ook bij GPS Games, sowieso altijd om eigen vragen aan te leveren. Deze verwerken wij dan in de activiteit. Bedrijfslogo's verwerken wij waar mogelijk tevens in onze activiteiten. Gepersonaliseerde prijzen zijn ook altijd mogelijk. Bij bepaalde groepen (die vaak terugkeren of bij een bepaalde omvang) hanteren wij ook altijd prijsjes die voorzien zijn van een bedrijfslogo. Wanneer je hier specifiek om vraagt, kunnen wij hier tevens voor zorgen. Ook wanneer je zelf nog andere ideeën hebt om jullie uitje persoonlijker te maken, dan staan wij daar altijd voor open.
Absoluut. Wij zijn met de meeste activiteiten zeer mobiel, dus kunnen we vrijwel altijd een uitje op locatie doen. Dat is wel zo handig, als je rekening dient te houden met de WKR. Bedenk je dan wel dat er soms extra kosten bij kunnen komen, wanneer we bijvoorbeeld buitenactiviteiten volledig op maat moeten maken. Voor de binnenactiviteiten geldt dit niet.
Yes. Our staff is used to speaking English, and all of the games/quizzes or workshops are available in English as well. Please let us know upfront that you want an activity in English, so we can do our preperations correctly. If you want to switch from Dutch to English in the last minute, it might be a problem with some of our activities. Of course, also in that case we'll try our best to make it happen.
Je kunt het door jou gezochte antwoord niet vinden?
Weest gerust, we hebben altijd een gepast antwoord voor je. Stel je vraag rechts onderin via het chatscherm, bel ons via 040 - 843 18 53, of: