Beleef Eindhoven - sinds 2011

Contact & Info

Neem gerust op één van onderstaande manieren contact met ons op!
Veelgestelde vragen en algemene info vind je onderaan.

Voor ieder wat wils:

Contactformulier:

Veelgestelde vragen

Wij zitten aan de Jan van Lieshoutstraat, nummer 24-K. Dit is de straat van de Irish Pub, Vapiano en vroeger de achterzijde van de Hema! Klik hier voor een routebeschrijving vanuit jouw locatie!

Als je bij ons op bezoek komt aan de Jan van Lieshoutstraat, parkeer je het best bij:

Topadvies:
Parking DLL
Dagtarief € 6 wanneer gereserveerd. Reserveer HIER.

Dichtstbijzijnde bewaakte parkeerplaats:
Parkeergarage Heuvel (Ter Hagestraat 6-A, 5611EG Eindhoven)
Betaald parkeren met pin, creditcard, belparkeren of contant geld:
€ 2,00 per 39 minuten, maximaal dagtarief € 22.

Dichtstbijzijnde ‘goedkope’ parkeerplaats zonder reservering:
Terrein Raiffeisenstraat  
Betaald parkeren met pin, stadspasparkeren of belparkeren (geen contant geld): € 2,70 voor het eerste uur, daarna € 2,50 per uur / maximaal € 10 per dag.

De regel is dat de factuur binnen veertien dagen na factuurdatum dient te zijn voldaan voor particulieren, en 30 dagen voor bedrijven. De factuur wordt altijd vijftien dagen van tevoren verstuurd. Wanneer je specifieke afspraken wilt maken die hiervan afwijken, dan kan je altijd even contact met ons opnemen.

Volgens onze Algemene Voorwaarden moet de factuur voor particulieren altijd vooraf, uiterlijk op de dag voorafgaand aan het uitje, voldaan worden. De reden hiervoor is simpel: Wij willen discussie over het te factureren aantal deelnemers voorkomen. De factuur wordt opgemaakt op basis van het aantal afgesproken deelnemers welke je tot 15 dagen van tevoren mag doorgeven. Neemt dit aantal daarna nog af, dan willen wij zelf kunnen bepalen in hoeverre wij de Algemene Voorwaarden toepassen, of dat wij in bepaalde vorm coulance toepassen. Mochten wij coulance willen toepassen omdat de situatie daarom vraagt, dan is onze voorwaarde echter wel dat de factuur eerst voldaan wordt voordat wij daartoe overgaan. Op die manier kunnen we in goed overleg bekijken wat realistisch is, want dit verschilt natuurlijk per uitje. Let wel, de Algemene Voorwaarden blijven altijd leidend. Coulance is helaas geen recht.

Ook dit is geregeld via onze Algemene Voorwaarden en die zijn altijd leidend. We proberen waar mogelijk echter altijd met je mee te denken. Je kunt daarom tot slechts 15 dagen van tevoren het deelnemersaantal doorgeven. Op dat moment versturen wij de factuur. Afmeldingen die daarna nog binnenkomen, kunnen wij helaas niet meer crediteren. Dit is voor ons administratief erg veel werk, en wij moeten natuurlijk ergens een grens trekken. Daarnaast zijn de kosten die wij maken, variërend van maatwerk of personeelsbezetting tot de bestellingen van drank, hapjes en buffetten, gebaseerd op het aantal dat je vijftien dagen van tevoren doorgeeft. Aanmeldingen na deze termijn zijn in overleg altijd mogelijk. Dit kan echter per activiteit verschillen.

Jazeker. Wij hebben een mobiel pinapparaat dat (contactloze) betalingen van pinpassen en ook creditcards accepteert. Let op: wil je de factuur voor het uitje zelf per pin of creditcard betalen? Dan komt er een toeslag bij van 2,75%. Laat ons van tevoren weten dat je hiervan gebruikt wilt maken, zodat we ons pinapparaat ook paraat hebben.

Er wordt standaard al een korting toegepast! 

Staffelprijzen die wij hanteren zijn opgedeeld op basis van groepsgrootte. Simpel gezegd: hoe groter de groep, hoe meer korting. Je kunt de verschillende prijzen per activiteit zien op de betreffende activiteitenpagina’s.

Mocht een specifieke situatie daar om vragen, dan passen wij nog een extra korting toe. Bijvoorbeeld wanneer je twee activiteiten afneemt, of voor scholen die voor hun studenten een activiteit willen organiseren.

Heb je een buitenactiviteit geboekt, maar wordt het slecht weer? Je kunt ons tot 48 uur van tevoren bellen om hierover afspraken te maken. Onder slecht weer verstaan wij dat de activiteit te lijden heeft onder het weer. Een paar druppels regen valt daar dus niet onder. Wanneer er erg slecht weer is voorspeld, dan overleggen we over de mogelijkheden. De buitenactiviteit in aangepaste vorm doen is een reële optie. Een binnenactiviteit is altijd een optie, wanneer er een ruimte beschikbaar is. Annuleren is slechts onder uitzonderlijke omstandigheden toepasbaar.

Ja. Je bepaalt zelf hoe laat je met de activiteiten begint, of bijvoorbeeld op welk moment het buffet geopend wordt. Laat ons weten hoe je jullie planning voor ogen hebt, en wij zullen je adviseren waarvoor je het best kunt kiezen. Houd wel altijd rekening met de tijdsduur van een activiteit. Deze kunnen we vrijwel altijd voor je aanpassen, maar laat het ons dan wel even van tevoren weten.

Ja, wij kunnen aan (theoretisch) alle wensen voldoen. Onze diners worden namelijk verzorgd door twee van de beste Keurslagers in de omgeving (Danny Megens en Hans Adriaans). Alles wordt vers bereid en dus kunnen we ook last-minute wensen vaak nog doorgeven. Voor halal vlees moet je wel op tijd zijn, omdat dit speciaal wordt ingekocht.

Wij zitten op een etage. Het is weliswaar de eerste etage, maar wij hebben helaas geen lift. Ook is ons toilet alleen via een (drietredig) trappetje bereikbaar. Wanneer je groep één of meer minder validen telt, dan kan je het best even telefonisch contact met ons opnemen. Wanneer onze locatie daarvoor niet geschikt is zullen we ons uiterste best doen een leuke locatie te vinden waar we jullie uitje alsnog kunnen laten plaatsvinden, inclusief toegang voor minder validen.

Sterker nog, voor onze (bedrijfs)uitjes zit dit standaard in de prijs begrepen. Wij vragen je bij quizzen, maar eventueel ook bij GPS Games, altijd om eigen vragen aan te leveren. Deze verwerken wij dan in de activiteit. Bedrijfslogo’s verwerken wij waar mogelijk tevens in onze activiteiten. Gepersonaliseerde prijzen zijn ook altijd mogelijk. Bij bepaalde groepen (die vaak terugkeren of bij een bepaalde omvang) hanteren wij ook altijd prijsjes die voorzien zijn van een bedrijfslogo. Wanneer je hier specifiek om vraagt, kunnen wij hier tevens voor zorgen. Ook wanneer je zelf nog andere ideeën hebt om jullie uitje persoonlijker te maken, dan staan wij daar altijd voor open.

Absoluut. Wij zijn met de meeste activiteiten zeer mobiel, dus kunnen we vrijwel altijd een uitje op locatie doen. Dat is wel zo handig, als je rekening dient te houden met de WKR. Bedenk je dan wel dat er soms extra kosten bij kunnen komen, wanneer we bijvoorbeeld buitenactiviteiten volledig op maat moeten maken. Voor de binnenactiviteiten geldt sowieso geen meerprijs, eventuele reiskosten uitgezonderd.

Yes. Our staff speaks English, and all of the games/quizzes or workshops are available in English as well. Please let us know upfront when you want an activity to be presented in English, so we can do our preperations correctly. If you want to switch from Dutch to English in the last minute, it might be a problem with some of our activities. Of course, we’ll always try our best to make it happen.

Informatie:

Beleef Eindhoven goes Valkenswaard!

Beleef Eindhoven biedt in samenwerking met De Fantast, Du Commerce, Willem II (allen op de Statie) en Guinnizz (op de Markt) groepsuitjes aan! Check www.beleefvalkenswaard.nl!

Algemene info:

Mail: info@beleef-eindhoven.nl

Telefoon: 040 843 18 53

KvK nummer: 53754859

Algemene Voorwaarden vind je hier

Vraagje? Klik op de knop of scan de QR!
Scan de code